• banner_di_testa

A Differenza trà Viti è Bulloni

Viti è bullonisò dui di i dispositivi di fissaggio più cumunimenti usati in una varietà di applicazioni. Ancu s'elli servenu u listessu scopu, vale à dì tene l'uggetti inseme, ci sò differenze distinte trà i dui. Cunnosce queste differenze pò assicurà chì utilizate i dispositivi di fissaggio curretti per u vostru prughjettu.

Da un puntu di vista tecnicu, sia e viti sia i bulloni sò elementi di fissaggio chì si basanu nantu à i principii di rotazione è attritu per cunnette fermamente e parti. Colloquialmente, però, ci hè una idea sbagliata cumuna chì i termini sò intercambiabili. In fatti, vite hè un termine più largu chì copre vari tipi di elementi di fissaggio filettati, mentre chì bullone si riferisce à un tipu specificu di vite cù caratteristiche uniche.

Tipicamente, e viti anu filettature esterne chì ponu esse facilmente inserite in u materiale cù un cacciavite o una chiave esagonale. Alcuni di i tipi di viti più cumuni includenu viti à testa cilindrica à intaglio, viti à testa svasata à intaglio, viti à testa svasata Phillips è viti à testa esagonale. Queste viti di solitu richiedenu un cacciavite o una chiave esagonale per stringhjele.

Un bullone, invece, hè una vite cuncipita per fissà l'uggetti avvitendu direttamente in un foru filettatu in una parte cunnessa, eliminendu a necessità di una noce. I bulloni generalmente anu un diametru più grande di e viti è spessu anu teste cilindriche o esagonali. A testa di u bullone hè di solitu ligeramente più grande di a parte filettata in modu chì pò esse stretta cù una chiave o una presa.

E viti à testa piatta à fessura sò un tipu cumunu di vite aduprate per unisce pezzi più chjuchi. Sò dispunibili in una varietà di forme di testa, cumprese viti à testa tonda, testa cilindrica, svasata è testa svasata. E viti à testa tonda è e viti à testa cilindrica anu una resistenza più elevata à a testa di u chiodu è sò aduprate per pezzi cumuni, mentre chì e viti à testa svasata sò generalmente aduprate per macchine o strumenti di precisione chì richiedenu una superficia liscia. E viti svasate sò aduprate quandu a testa ùn hè micca visibile.

Un altru tipu di vite hè a vite à testa esagonale. E teste di queste viti anu una rientranza esagonale chì permette di esse guidate cù una chjave esagonale o una chjave Allen currispondente. E viti à testa esagonale sò spessu preferite per a so capacità di scavà in i cumpunenti, furnendu una forza di fissaggio più grande.

In cunclusione, mentre chì e viti è i bulloni servenu u listessu scopu di fissà l'uggetti inseme, ci sò differenze distinte trà i dui. A vite hè un termine più largu chì include vari tipi di elementi di fissaggio filettati, mentre chì u bullone si riferisce à un tipu specificu di vite chì si avvita direttamente in un cumpunente senza a necessità di una noce. Capisce queste differenze vi aiuterà à assicurà chì sceglite l'elementu di fissaggio currettu per a vostra applicazione.

Viti à macchina


Data di publicazione: 13 di lugliu di u 2023